Мобільні рішення

для бізнес-задач

Використання мобільних пристроїв надає великі можливості в усіх бізнес-процесах, в яких функції виконуються робітниками, які не прив’язані до робочого міста з комп’ютером. Швидкість, точність виконання завдань, уникнення помилок, стандартизація – це те, що дає використання мобільних додатків. Інтеграція з обліковою системою на базі 1С чи іншої платформи дозволяє в найкоторотші терміни збільшити ефективність роботи. Оптимізувати робочий час співробітників, позбутись дублювання функцій.

Спеціалісти EverClever вирішували задачі розробки і впровадження мобільних додатків в найрізноманітніших напрямках діяльності. Від водіїв служби доставки до майстрів лісозаготівлі. Від вантажників та майстрів цеху виробництва до бойових розрахунків ВСУ.

Отриманий досвід дає нам підстави окреслити коло питань, в яких мобільні пристрої з розробленими під специфічні задачі бізнесу додатками будуть незамінні:

Відправка завдань на планшет або смартфон, отримання даних щодо їх виконання, дистанційне керування переліком та порядком завдань – одна із перших переваг використання мобільних додатків у порівнянні з використанням паперових носіїв.

Диспетчер отримує можливість додавати завдання в процесі роботи чи перекидати їх. Працівник також бачить, що йому залишилось зробити, чи немає завислих або пріорітетних завдань.

Економія на папері, заправці тонера і ремонті принтера в деяких випадках досягають цифр, які можна порівняти з заробітною платою робітника і дозволяє в найкоротші терміни окупити вартість закупки пристроїв та розробки програм.

При проведенні більш-менш складних розрахунків вартості послуги чи товару, особливо при додаванні знижок чи дисконтних карт, виникає висока ймовірність помилки. Це з одного боку вимагає більш високої кваліфікації та більш тривалого навчання співробітників. С іншої – часто призводить до необхідності виконувати перерахунок вартості пост-фактум, що негативно відбивається на іміджі компанії.

Правильні алгоритми розрахунку в мобільному додатку чи використання для розрахунків підключення до центральної системи дозволяють значно знизити негативний ефект від помилок такого роду.

Зворотній зв’язок між виїздним спеціалістом і диспетчером має велике значення. Ще більше значення має фіксація процесу і результатів вирішення проблемного питання. Це дає змогу визначити винного у неякісному вирішенні проблеми та уникати аналогічних випадків в подальшому.

Зазвичай ми будуємо двосторонній зв’язок у вигляді месенджеру з розширеними можливостями. Кожне повідомлення прив’язується до конкретного завдання. Створення повідомлення відбувається з використанням швидких шаблонів. Наприклад, “Клієнт не відповідає” або “Не можу знайти адресу”. Вирішені дискуссії можна закривати, щоб вони не заважали в інтерфейсі користувача. Повідомленні можна перенаправляти всередині центральної системи, підключачи до вирішення питання інші відділи – колл-центр, комерційний, бухгалтерію тощо.

Існує велика кількість мобільних пристроїв, які можут бути корисними при вирішенні тих чи інших задач. Підключення таких пристроїв до планшету чи смартфону значно розширює можливості Ваших спеціалістів.

Це принтери етикеток, які можна використовувати для маркування продукції чи вантажу під час його появи, уникаючи подальшого пересортування.

Принтери чеків, на яких за бажанням можна друкувати навіть бухгалтерські чи супроводжуючи документи.

Сканери 1D чи 2D штрихкодів, фітнес-трекери та будь-які інші портативні пристрої, які мають функцію бездротового підключення.

Використання штрихкодів – дієвий механізм проти пересортування і втрати продукції чи вантажу. Повноцінна робота зі штрихкодами неможлива без використання мобільних пристроїв.

Бізнес-процеси, які побудовані на принипах використання штрихкодів або RF-ID міток на всіх етапах руху продукції, відрізняються меншою кількістю помилок.

В додатках, які розробляє EverClever, приділяється велика увага фіксації дій користувача.

Запис в базі даних щодо факту сканування вантажу з конкретним штрихкодом, який містить інформацію про користувача, пристрій, яким було виконане сканування та точний час події дозволяє вирішити велику кількість питань, пов’язаних як з безпекою, так і з рухом вантажів.

Використання програмного продукту, розробленого EverClever, дозволить стандартизувати всі методи і механізми роботи, прийняті в Вашій компанії.

Навчання нових співробітників стає простішим, а їх робота з самого початку максимально наближена до стандартів.

До кожного розробленого додатку спеціалісти EverClever готують детальну і зрозумілу інструкцію, розраховану на користувачів будь-якого рівню знань.

Використання мобільних додатків зі зрозумілою та зручною структурою стане корисним навіть тим користувачам, які ніколи не працювали із програмними системами в роботі.

Використання в роботі власних смартфонів співробітників дозволить значно зменшити витрати компанії на технічне оснащення. Пропозиція покупки пристрою за рахунок фірми або в кредит із можливістю використовувати його у власних цілях, може стати додатковою мотивацією для Ваших робітників.

В залежності від структури компанії замовника, спеціалісти EverClever можуть налаштувати розповсюдження додатку та його оновлень як через Play Market або App Store, так і за допомогою центральної програмної системи компанії.

Замовити